Наш клієнт, компанія з управління банкоматами, потребував рішення для більш ефективного збору та узгодження даних про сховища з різних джерел. Існуючий робочий процес, який включав численні ручні операції, такі як отримання інформації від декількох сховищ, ручне узгодження даних за допомогою Excel з даними, отриманими від банків і сторонніх інструментів звітності по банкоматах, потребував значних удосконалень.
Основним завданням було розробити інтуїтивно зрозумілу та зручну для користувачів систему, яка б працювала в умовах обмеженого часу. Крім того, клієнт потребував рішення, яке б покращило процеси планування, спростило комунікацію запланованих транзакцій зі сховищами та впорядкувало збір інформації зі сторонніх джерел.
Sprinterra запропонувала ATM Vaults, повністю автоматизоване рішення для управління банкоматами. Проект було реалізовано в кілька етапів, починаючи зі створення списку банкоматів для ручного введення і закінчуючи щотижневим планом інкасації, який полегшив створення звітів в один клік. План інкасації допоміг менеджерам покращити процеси планування та спростити комунікацію з інкасаторами. Для вирішення проблеми збору інформації зі сторонніх джерел було розроблено ETL-процес для аналізу вхідних файлів з FTP-сервера та завантаження даних до бази даних ATM Vaults. Sprinterra розробила модель прогнозування на основі історичних даних, яка покращила планування роботи сховищ і зробила її ще зручнішою для кінцевих користувачів.
© 2024 Sprinterra. Всі права захищені.