Ми всі це бачили...
Знайомтеся, це Джеррі. 42-річний страховий агент, одружений, має двох дітей. Вони з дружиною придбали та заклали свій будинок у 2021 році. А тепер погляньте на пошту Джеррі. Поштова скринька Джеррі завалена іпотечними пропозиціями від його банку, незважаючи на те, що він вже має іпотечний рахунок у цьому банку.
Це типовий приклад того, як фінансова установа зберігає різні версії інформації або кілька записів даних про клієнтів. У випадку з "Джеррі" інформація про нього (клієнта), яку використовує відділ маркетингу його банку, не узгоджується з даними про Джеррі, які використовує служба обслуговування клієнтів. Іншими словами, команда маркетингу не знає, що Джеррі вже є клієнтом, і що його не слід розглядати як потенційного клієнта. Уявіть собі, що ця проблема реплікується на десятки тисяч рахунків у сотнях відділень, де інформація про клієнтів розпорошена і використовується численними відділами. Якщо банк не вирішить цю проблему, Джеррі, ймовірно, ніколи не отримає пропозиції щодо рефінансування або купівлі іпотечного страхування.
Цей сценарій може повторитися як у великій компанії з управління інвестиціями, так і в меншій фірмі, схожій на бутік. Однак результат, ймовірно, буде однаковим для обох. Без належної синхронізації інформації проблеми в процесах управління клієнтами можуть призвести до значних втрат з точки зору ефективності бізнесу та лояльності клієнтів.
Фірми, що надають фінансові послуги, мають справу з великою кількістю даних - інформація про клієнтів, портфелі, витрати, статистичні дані, записи про співробітників, заяви, звіти про результати діяльності та доходи тощо. Цей величезний обсяг даних не тільки поширюється по всій організації, але й, швидше за все, передається партнерам, постачальникам або клієнтам вашої компанії. Тож відстежувати їх може бути непросто. Звичайно, це було б набагато простіше, якби все стояло на місці і не змінювалося. Але дані постійно змінюються. Тож, звісно, це стосується й інших бізнесів.
Для виробників або ритейлерів, які займаються виробництвом, зберіганням, закупівлями, каталогізацією, неточні дані або навіть помилка в межах або між різними локаціями створюють викривлену картину запасів і попиту. Як наслідок, це може призвести до неправильних рішень у ланцюгу поставок, коли запаси товарів можуть бути надмірно закуплені або затоварені. Або ж оновлення, зроблене бухгалтерією, може бути побачене і зареєстроване відділом доставки, а може і не бути. Чи не звучить це як нескінченна битва з обсягами неузгоджених даних? Страшно уявити, що критичні фактори вашого бізнесу можуть вийти з-під синхронізації та контролю. Тому ефективна обробка, зберігання та розповсюдження точних даних є вирішальним параметром для успіху вашого бізнесу. Саме тут управління майстер-даними може змінити ситуацію.
ЧИ ВИРІШИТЬ УПРАВЛІННЯ ОСНОВНИМИ ДАНИМИ ВСІ МОЇ ПРОБЛЕМИ З ДАНИМИ?
І так, і ні. Відповідь залежить від вашого вибору програмного забезпечення для управління основними даними (MDM). Мета управління основними даними - забезпечити консолідацію та синхронізацію даних, які раніше були розкидані у вигляді незалежних списків або точок входу в декількох системах компанії. MDM забезпечує своєрідну ІТ-інфраструктуру, яка безперешкодно з'єднує і вирівнює різні точки даних підприємства. Вона також відповідає за якість даних. Тому MDM має гарантувати, що синхронізовані дані є достовірними та правильними, а також зменшити ймовірність ручних помилок та проблем з узгодженістю даних, які можуть потрапити до вашої бази даних.
Але MDM може стати "троянським конем", якщо його придбати як готове до використання рішення. Це пов'язано з постійною необхідністю звертатися за ІТ-підтримкою до третьої сторони, яка, ймовірно, обслуговує тисячі клієнтів. Також слід врахувати витрати на обслуговування, оновлення системи та інтеграцію. Однак, зовсім інша історія, якщо MDM буде створена на замовлення та адаптована до потреб вашого бізнесу, оскільки підприємство повинно бути власником успіху програмного забезпечення для управління основними даними. Sprinterra спеціалізується на розробці та впровадженні рішень з управління майстер-даними та консультуванні підприємств щодо впровадження найкращих бізнес-практик для їх підтримки.
Sprinterra відома і цінується за спрощення складних проблем з даними та створення елегантного програмного забезпечення для їх вирішення. Ми є відданим партнером у досягненні успіху наших клієнтів. Поговоріть з одним із наших спеціалістів та менеджерів проектів, щоб дізнатися, як ми можемо допомогти вам оптимізувати роботу вашої компанії та підвищити ефективність для максимального розкриття вашого бізнес-потенціалу. Наші інженери, програмісти, дизайнери та бізнес-аналітики виконують роботу вчасно, в рамках бюджету та з перевищенням очікувань. Завдяки розробці програмного забезпечення на замовлення від Sprinterra, продуктивність та прибутковість вашої компанії може досягти нових висот.
Зв'яжіться з нами сьогодні для оцінки. Наступним кроком буде перевірка концепції.